ࡱ> lxbjbjJJ0((/ v v 8Td.!.#.#.#.#.#.#.$1(4:G.iG..!.!.,W- /e, ..0.,b4b40W-W-&b4}-G.G..b4v  : Uzasadnienie wniosku o zatwierdzenie gminie BytoD taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wod i zbiorowego odprowadzania [ciekw na okres kolejnych 36 miesicy od dnia zatwierdzenia taryf Zgodnie z art. 24 b ust 5. ustawy, w zwizku z jej art. 24 b ust. 4 pkt 2, prezentujemy nasze stanowisko w nastpujcych sprawach: Zakres [wiadczonych usBug i lokalne uwarunkowania ich [wiadczenia Gmina BytoD prowadzi zbiorowe zaopatrzenie w wod i zbiorowe odprowadzenie [ciekw na podstawie przepisw prawa  tj. art. 2 pkt 4) ustawy, oraz zezwolenia wodnoprawnego udzielonego na prowadzenie dziaBalno[ci w tym zakresie, przez Starost Powiatowego z dnia 22-02-2011r znak pozwolenia: O.T.I.6341.3.2011.2016, ktre obowizuje do 31-12-2020r.dla zbiorowego zaopatrzenia w wod i z dnia 20-04-2015r znak pozwolenia: O.T.I.6341.12.2015.2016 dla zbiorowego odprowadzania [ciekw, ktre obowizuje do 20-04-2025r. Gmina BytoD eksploatuje dwa ujcia wody wraz ze stacjami i sieciami wodocigowymi dostarczajcymi wod mieszkaDcom gminy BytoD. Stacja uzdatniania wody w Witowie dostarcza wod do nastpujcych miejscowo[ci: Witowo, SadBu|ek, Dbrwka, PotoBwek, Ludwikowo, P[cinno, P[cininek, GBuszyn, Stefanowo, SokoBowo. DBugo[ sieci wodocigowej bez przyBczy wynosi 43 km. Wydajno[ ujcia z pozwolenia wodnoprawnego wynosi 512 m 3 /d. Szacunkowa liczba zaopatrywanej ludno[ci to ok. 1 500. Stacja uzdatniania wody w Bytoniu dostarcza wod do nastpujcych miejscowo[ci: Zwiesz, NasiBowo, Niegibalice, Borowo, Litychowo, BytoD, Holendry, Nowy Dwr, Morzyce, Oszczywilk, Brylewo, BudzisBaw, Dbrowa, Sikorowo. DBugo[ sieci wodocigowej bez przyBczy wynosi 103 km. Szacunkowa liczba zaopatrywanej ludno[ci wynosi: 2 375. Lokalny rynek odbiorcw usBug wodocigowo  kanalizacyjnych charakteryzuje si staBym, chocia| nieznacznym przyrostem ich liczby, przy prawie ustabilizowanej ilo[ci pobieranej wody i i ilo[ci dostarczanych [ciekw. Wikszo[ nieruchomo[ci przyBczonych do sieci wodocigowej wyposa|one jest w wodomierze gBwne, cz[ z nieruchomo[ci korzysta z zainstalowanych podlicznikw na wod bezpowrotnie zu|yt. Jako[ [wiadczonych usBug wodocigowych jest zale|ny od odlegBo[ci odbiorcy od stacji wodocigowej  im dalej tym gorzej. Stan ten wymaga zmiany w trybie budowy przepompowni wody, co doprowadzi do podniesienia ci[nienia wody u odbiorcw najdalej oddalonych od stacji uzdatniania wody, a jednocze[nie pozwoli obni|y ci[nienie w pozostaBych cz[ciach tej sieci. Obni|enie ci[nienia wody przyczyni si do zmniejszenia strat wody powodowanych nieszczelno[ciami tej sieci. Zadanie to objte jest planem modernizacji i rozwoju urzdzeD wodocigowych, o ktrym mowa w art. 21 ustawy. Zcieki odbierane sieci kanalizacyjn s odprowadzane do oczyszczalni [ciekw w Morzycach. Gmina prowadzi odbir [ciekw z nieruchomo[ci w 8 miejscowo[ciach: Witowo kol., Witowo, Faliszewo, Str|ewo, Morzyce, Brylewo, Nowy Dwr, BytoD. Zcieki oczyszczone w oczyszczalni speBniaj wymogi pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie ich do rowu melioracyjnego, gdzie po 2500 m odprowadzane s do KanaBu GBuszyDskiego. Gmina BytoD eksploatuje jedn oczyszczalni [ciekw . Zcieki odprowadzane s do oczyszczalni sieci o dBugo[ci okoBo 23 km uzbrojon w 4 przepompownie i jedn tBoczni. Standardy jako[ciowe usBug, w tym informacj dotyczc wpBywu okre[lonej taryfy na popraw jako[ci usBug. Zasady dziaBania oraz jako[ [wiadczonych usBug w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wod i zbiorowego odprowadzania [ciekw okre[laj: przepisy prawne dotyczce zbiorowego zaopatrzenia w wod i zbiorowego odprowadzania [ciekw; Regulamin zbiorowego zaopatrzenia w wod i zbiorowego odprowadzania [ciekw obowizujcy na terenie gminy BytoD, oraz umowy zawarte z odbiorcami usBug Jako[ wody dostarczanej przez gmin jest zgodna z wymaganiami Rozporzdzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jako[ci wody przeznaczonej do spo|ycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r. poz. 2294). Prowadzimy regularn kontrol jako[ci wody dostarczanej odbiorcom poprzez prowadzenie monitoringu kontrolnego ( min. raz w kwartale ) oraz monitoringu przegldowego ( raz w roku. ) . Badania wykonuje laboratorium zewntrzne, kontrol jako[ci wody prowadzi Powiatowy Inspektor sanitarny w Radziejowie Kujawskim. Jako[ [ciekw oczyszczonych odpowiada wszelkim wymaganiom okre[lonym rozporzdzeniem Ministra Zrodowiska z dnia 8 lipca 2004r. Zcieki odprowadzane z oczyszczalni kontrolowane s cztery razy w roku przez akredytowane laboratorium zewntrzne. W sprawie warunkw jakie nale|y speBni przy wprowadzaniu [ciekw do wd lub do ziemi. Gmina na bie|co realizuje obowizki wynikajce z prawa ochrony [rodowiska w zakresie opBat za korzystanie ze [rodowiska w zakresie poboru wody, wprowadzania substancji do wd powierzchniowych i emisji zanieczyszczeD atmosfery. W zakresie korzystania ze [rodowiska nie zostaBy na Gmin naBo|one |adne kary administracyjne. Taryfy obliczone zostaBy na podstawie planowanych niezbdnych przychodw oraz prognozowanej wielko[ci sprzeda|y usBug. Projektowane przychody Gmina powinna osign, aby zapewni odpowiedni jako[ usBug oraz pokry uzasadnione wydatki zwizane z obsBug, utrzymaniem i rozwojem systemu wodocigowo  kanalizacyjnego. Dziki osiganym przychodom Gmina mo|e zachowa wysokie standardy [wiadczonych usBug, w tym dostaw wody w sposb cigBy i niezawodny, o odpowiedniej jako[ci. Gmina dba o nale|yt jako[ odprowadzanych [ciekw oraz o to aby ich odprowadzanie nastpowaBo w sposb cigBy i niezawodny. Zcieki odprowadzane z oczyszczalni kontrolowane s cztery razy w roku przez akredytowane laboratorium zewntrzne. 3. Poprawa jako[ci usBug przy wprowadzeniu nowych metod alokacji kosztw Prezentowana taryfa wprowadza nowy sposb alokacji kosztw materiaBowych na dziaBalno[ci wodocigowej. Woda u|ywana do pBukania sieci wodocigowej (technologiczna) traktowana jest jak materiaB u|ywany do oczyszczania tej sieci. Z przyczyn technologicznych i sezonowego zapotrzebowania na wod pobieran przez  gospodarstwa domowe letniskowe czstotliwo[*,Jf t x  N j  h p ɸyh[L=L2h`hyB*phh`h:B*^JaJphh`hK/B*^JaJphh`hy5B*ph h`h:5B*^JaJphh`h:5B*aJph h`hW5B*^JaJph h`hy5B*^JaJphhz5B*^JaJph h`hK/5B*^JaJph$hzh 865B*CJ ^JaJph$hzhK/5B*CJ ^JaJph h`h 865B*^JaJph,v x  ||r  & Fd7$gd=+  & Fd7$gd=+  & Fd7$gd=+ d7$H$gd=+ $d7$a$gd=+ d7$gd=+ 2 DLVXz|\bz|prTv}}}h`hBB*^JaJphh`h B*^JaJph h`hK/B*H*^JaJphh`h,B*^JaJphh`hyB*phh`h 86B*^JaJphh!4B*^JaJphh`h:B*^JaJphh`hK/B*^JaJph..02@T"Dnp  *, > n p ,!R!f!!!!!!!!!!!!!!ḩǸǸǸǸḩǸ᝸ᎃq#h`hK/5B*\^JaJphh`h B*phh`hyB*^JaJphh!4B*^JaJphh`h,B*^JaJphh`hK/B*^JaJphh`hyB*phh`hBB*^JaJphh`h B*^JaJphh`h!4B*^JaJph*02p p !!""#n$Z%%%F')+. d7$gd=+ d7$gdz d7$^gd=+  & Fd7$gd=+ & Fd7$gd=+  & Fd7$gd=+ d7$gd=+!!!!""""###n$$%P%Z%l%%% &&& ' '';}g}VJhzB*^JaJph!hzKHPJ\^J_HnHtH+hzhzKHNHPJ\^J_HnHtH'hzhzKHPJ\^J_HnHtHh`htB*^JaJphh`hL* B*^JaJphh`hK/B*^JaJphh`hEB*^JaJphh`hy5B*\ph#h`hK/5B*\^JaJph#h`hL* 5B*\^JaJph'','8'@'D'F''<(H(L((((((((( )))j++++H,J,---..../l0p000R1T111223333@4X4p4r4h`hyB*^JaJphh`hyB*phh`hL* B*^JaJphh`htB*^JaJphh`hK/B*^JaJph'hzhzKHPJ\^J_HnHtHhzB*^JaJphh`hzB*^JaJph5.T13r4t456lLvNOPVQQQJFJJJ2KjLlLnLLLLLLLL³uffffh`h\dB*^JaJphh`hEB*^JaJphUh`hnCB*^JaJphh`hf)B*^JaJphh`hK/B*^JaJphh`haZ<B*^JaJphh`hy5B*\ph#h`ht5B*\^JaJph#h`hK/5B*\^JaJphh`htB*ph( pBukania sieci dostarczajcej wod do tych odbiorcw jest cztery razy wiksza ni| do pozostaBych odbiorcw wody. Powoduje to nie tylko dodatkowe koszty z tytuBu wynagrodzeD, ale przede wszystkim wielokrotnie wiksze zu|ycie i zwizane z tym koszty wody technologicznej zu|ytej do pBukanie tej cz[ci sieci. W konsekwencji w alokacji kosztw materiaBowych, na dziaBalno[ci wodocigowej, zastosowano wskaznik alokacji 11,08 %, a nie 3,10 % jak by to wynikaBo z nie sezonowego zapotrzebowania na pBukanie tej sieci. Takie rozwizanie czyni taryf bardziej sprawiedliw. W pozostaBych przypadkach alokacja kosztw eksploatacji na taryfowe grupy odbiorcw odbywa si w proporcji do wielko[ci zu|ycia usBugi. Polityka taryfowa gminy oparta jest na 6-ciu (TGO) taryfowych grupach odbiorcw wody oraz 5-ciu taryfowych grupach dostawcw [ciekw komunalnych. W szczeglno[ci: Zestawienie nr 1 a  zestawienie taryfowych grup odbiorcw wody: TGO- Taryfowa grupa odbiorcw usBugOpis taryfowych grupy odbiorcw wody (przeznaczonej do spo|ycia przez ludzi).Grupa 1indywidualne gospodarstwa domowe zu|ywajce wod wyBcznie do celw socjalno - bytowych, oraz utrzymania porzdku i czysto[ci w nieruchomo[ciGrupa 2Letniskowe indywidualne gospodarstwa domowe zu|ywajce sezonowo wod wyBcznie do celw socjalno - bytowych, oraz utrzymania porzdku i czysto[ciGrupa 3Podmioty prowadzce dziaBalno[ gospodarcz: produkcja, handel, usBugi.Grupa 4Organizacje i instytucje u|yteczno[ publiczna, w tym: instytucje edukacji i wychowania, urzdy, o[rodki zdrowia, policja, stra| po|arna, itp. Grupa 5Gospodarstwa domowe rozliczane wg norm zu|ycia wodyGrupa 6Podmioty prowadzce dziaBalno[ gospodarcz: produkcja, handel, usBugi, rozliczane wg norm zu|ycia wody. Zestawienie nr 1 b  zestawienie taryfowych grup dostawcw [ciekw komunalnych TGO- Taryfowa grupa odbiorcw usBugOpis taryfowych grup dostawcw [ciekw.Grupa 1Gospodarstwa domowe odprowadzajce [cieki komunalne do gminnych urzdzeD kanalizacyjnych. Grupa 2Podmioty prowadzce dziaBalno[ gospodarcz: produkcja, handel, usBugi.Grupa 3Podmioty [wiadczce usBugi u|yteczno[ci publicznej, w tym: urzdy, instytucje wychowania i edukacji, policja, stra| po|arna.Grupa 4Gospodarstwa domowe rozliczane wg norm zu|ycia wodyGrupa 5Podmioty prowadzce dziaBalno[ gospodarcz: produkcja, handel, usBugi rozliczane wg norm zu|ycia wody. Sposb kwalifikacji odbiorcy usBug do jednej z TGO odbywa si na podstawie umowy. Gmina stosuje taryf niejednolit, dwuczBonow  zawierajc r|ne dla poszczeglnych taryfowych grup odbiorcw usBug ceny za dostarczon wod i ceny za odprowadzane [cieki. Decyzj gminy jest aby opBaty abonamentowe byBy niezmienne w caBym okresie obowizywania taryf  co ma znaczenie dla [rodowiska gBwnych odbiorcw usBug  bran|a rolnicza. OpBata abonamentowa skBada si z opBaty za odczyt urzdzenia pomiarowego  0,25 zB za odczyt, opBaty za rozliczenie  0,25 zB za rozliczenie, oraz zr|nicowanej opBaty za gotowo[. UdziaB opBaty za gotowo[ nigdy nie przekracza okre[lonych prawem 15% planowanych niezbdnych przychodw. zmiany warunkw ekonomicznych w czasie obowizywania taryfy, Na zmiany warunkw ekonomicznych skBadaj si: inflacja, traktowana tu jako r|nica miedzy inflacj planowan, a rzeczywist w kolejnych latach obowizywania taryfy; Zmienne w czasie koszty odtworzenia obiektw technicznej infrastruktury gminy okre[lone w proporcji do wielko[ci ujtych w planie amortyzacji tych urzdzeD; efekty ekonomiczne od wdro|onych inwestycji nowych i modernizacyjnych, co mo|e przekBada si na wzrost kosztw energii, malenie pracochBonno[ci prac obsBugowych i wzrostu kosztw usBug obcych. Niezbdne, planowane i przewidywane zmiany zatrudnienia w przedsibiorstwie Wszystkie te zjawiska bd dotykaBy gmin i jej przedsibiorstwo. Nie wszystkie one mog by uwzgldnione przy stosowanym dzi[ sztywnym zestawie wskaznikw wzrostu kosztw. bilansowania ilo[ciowego i jako[ciowego wd powierzchniowych i wd podziemnych, potwierdzajcy: Gmina nie potwierdza deficytu wody na ujciu wody surowej, a przy tym wykazuje dzi[ okresowe braki wody u wybranych grup odbiorcw wody. WpByw na to ma sezonowy charakter zaopatrzenia w wod domw letniskowych. Zadanie rozwojowe polegajce na budowie pompowni wody z jej cz[ciow retencj pozwoli zrwnowa|y popyt i poda| wody w ka|dym okresie jej u|ytkowania. Spodziewamy si rwnie|, |e pompownia ta pozwoli obni|y ci[nienie wody tBoczonej do sieci ograniczajc w ten sposb jej straty powodowane przez nieszczelno[ci wodocigu, przedBu|y rwnie| jego |ywotno[ pomimo wielkiego zr|nicowania materiaBw z ktrych jest on zbudowany. W normalnych warunkach eksploatacyjnych Gmina nie przewiduje zakupu wody z gmin o[ciennych; Gmina posiada technicznie mo|liwo[ci oczyszczania [ciekw komunalnych; wzrost udziaBu w tych [ciekach [ciekw przemysBowych mo|e powodowa potrzeb zmiany w procesie technologicznym oczyszczalni. Z uwagi na koszty zadaD tych jeszcze nie planuje si. Majc to na uwadze gmina planuje systematyczne zmniejszanie ilo[ci wody pobieranej w stanie surowym, przy niezmiennym zapotrzebowaniu na wod uzdatnion. Taryfa opracowana zostaBa na bazie kosztw roku 2018 poniesionych przez przedsibiorstwo wodocigowo- kanalizacyjne gminy oraz przez Gmin, co ma swoje odzwierciedlenie w Tabeli H dokumentacji taryfy. W szczeglno[ci, udziaB bud|etu gminy w kosztach eksploatacji systemu kanalizacji w 2018 roku wynisB 173710,37 zB. Ponadto udziaB w kosztach wynagrodzeD jest pomniejszony o kwot 18000zB refundowan przez Powiatowy Urzd Pracy w Radziejowie albowiem zatrudniono osob na prace interwencyjne gdzie po podpisaniu umowy PUP refunduje wynagrodzenie. UdziaB pracownikw wg PUP nie jest planowany tylko uruchamiany w ramach potrzeb czy te| posiadanych [rodkw finansowych przez Powiatowy Urzd Pracy.     LMMFMPMdMlMMMMMMNtNvNOOOOOPVQNRhS|STT@UTUtVVVWWWWWWWWҷҞxndnhz5B*phh=+5B*phh!4B*nHphtHh`h?UB*nHphtHh`h?UB*phh`h?U5B*phh=+B*^JaJphh`h=+B*^JaJphh!4B*^JaJphh`hEB*^JaJphh`h\dB*^JaJphh`hf)B*^JaJph'RNRjSgXId$7$H$Ifgd=+$d$Ifa$gd=+kd$$IfF03#]  t0644 lapyt(jSlS|STrcd$7$H$Ifgd=+$d$Ifa$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt(TTTBUrr$d$Ifa$gd=+}kdk$$IfF03#] t0644 layt(BUDUTUtVrr$d$Ifa$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt(tVvVVVrr$d$Ifa$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt(VVWWrr$d$Ifa$gd=+}kd3$$IfF03#] t0644 layt(WWWWWWW|XXYvvvvvvgX$d$Ifa$gd=+$d$Ifa$gd=+ $da$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt( W|XY~ZZ,[.[[[\\\]]]]] `D`H`J`N`P`ab³yj[O[@h`h7q B*^JaJphh`B*^JaJphh`h*OcB*^JaJphh`hEB*^JaJph'h=+B*KH^J_HaJnHphtHh`h*OcB*^JaJph-h`h*OcB*KH^J_HaJnHphtHh`h?UB*^JaJphh`hEB*phh=+B*nHphtHh`h?UB*nHphtHh`h?UB*phh`h?U5B*phYY&YYgXX$d$Ifa$gd=+kdc$$IfF03#]  t0644 lapyt(YYYZrr$d$Ifa$gd=+}kd6$$IfF03#] t0644 layt(ZZZ[rcd$7$H$Ifgd=+$d$Ifa$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt([[[\rr$d$Ifa$gd=+}kdf$$IfF03#] t0644 layt(\\\\rr$d$Ifa$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt(\\]J`bb cjcvvvv^Q d7$H$gd=+ & F Vd7$H$^`Vgdz d7$gd=+}kd$$IfF03#] t0644 layt(bbbbbcc ccLczcccddTdXdeee f:f6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~PJ^J_HmHnHsHtHZ`Z Normalny*$1$8$9D CJKH_H9aJmHnHsHtHp "p z NagBwek 2 dd*$1$8$9D@&[$\$"5CJ$KHPJ\^J_HaJ$tHJA J Domy[lna czcionka akapituPi@P 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy ZoZ yStandard*$1$8$9D CJKH_H9aJmHnHsHtHNN yHeading $xCJOJPJQJ^JaJ66 y Text body x*/"* yLista^JH2H yCaption  $xx6CJ]^JaJ.B. yIndex $^J:/Q: yNumbering SymbolsD/aD yBullet SymbolsOJPJQJ^J~r~ : Akapit z list$d*$1$8$9D^m$$CJKHOJPJQJ^J_HaJtH   ?UTabela - Siatka7:V0OJPJQJ^JL/L zNagBwek 2 Znak5CJ$PJ\^JaJ$PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] "/  !'r4LWbilx!"$=ELN.?@ABCDFGHIJKMO8@0(  B S  ?$1bjv }pq$0M V ////////#/& =E'/dlw- 5 ////////#/ a,D3-i c=!!pn4)T&UXU0bzZ{iMP$P)}iD#hn0sCܪ uXw8OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J  ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o p^p`OJQJo( @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o P^P`OJQJo()........OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hH ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o p^p`OJQJo( @ ^@ `OJQJo(^`OJQJ^Jo(o ^`OJQJo( ^`OJQJo(^`OJQJ^Jo(o P^P`OJQJo(OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J OJPJQJ^J  ^`o(hH) ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH.)........  uan4))}ic=!3-{iMPUXU0n0s (bnmDCr tQL* 7q g, 86aZ<BnC?UW*Oc)u:`,\d&!K/a(ey{f)!4=+Ez//@----d "/  (.JUnknown G*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialO.  k9Lucida Sans Unicode5Mangal] OpenSymbolTimes New Roman7.{ @Calibri?= *Cx Courier New;WingdingsA BCambria Math"qkqjq'[(V[(Vnn0.. 3qHX $Py2! xxUSERUSER0         Oh+'0T    (4<DLUSERNormalUSER14Microsoft Office Word@ @b<@,e[(՜.+,0 hp|  V.  Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVWXZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrsuvwxyz{}~Root Entry F 0eData Q1TableY4WordDocument0SummaryInformation(tDocumentSummaryInformation8|CompObj  F0Dokument programu Microsoft Office Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q