logo
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi
Zaproszenie do składania ofert na usługi integracji społecznej





Zaproszenie do składania ofert na



Usługi integracji społecznej.



 



W
ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu
Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju na Poakcesyjny Program Wsparcia
Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Bytoń uzyskała dotację w wysokości 57.845 PLN
przeznaczoną na 2008r. W tym 11.000 PLN przeznaczoną na organizację górskiego
obozu harcerskiego dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Bytoń.



 



  1. Wójt Gminy
    Bytoń zaprasza zainteresowanych
    kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wymienionej
    usługi integracji społecznej grupie dzieci z terenu Gminy.  



 



  1. Spotkanie
    informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się
    w Urzędzie Gminy Bytoń w Sali Konferencyjnej Urzędu , dnia 03.06.2008r. o
    godzinie 12.30.



 



  1. PROCEDURA



Zgodnie z § 3
pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji PPWOW zawartego pomiędzy
Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust.1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia
2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655).



Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o
procedurę CPP Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu
Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl oraz w Urzędzie
Gminy Bytoń.



 



  1. ZAMÓWIENIE NA
    REALIZACJĘ GÓRSKIEGO OBOZU HARCERSKIEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z TERENU
    GMINY BYTOŃ



 



OFERTY CZĘŚCIOWE



Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.



 



WARIANTY



Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.



 



1) Oferent
powinien zapewnić:



* realizację
metodyki harcerskiej,



* wykwalifikowaną
kadrę opiekuńczą dla 30 osobowej grupy dzieci z uwzględnieniem, by 10-oro
dzieci podlegało opiece min. 1 pedagoga,



* odpłatne
zakwaterowanie dla 34 osób,



* odpłatny
transport beneficjentów w miejsce przeznaczenia jak również w trakcie trwania obozu
oraz zapewnienia dowozu powrotnego w miejsca wcześniej wyznaczone w celu
odbioru dzieci przez rodziców,



* pełne wyżywienie
oraz dodatkowe oprowiantowanie na czas górskich wycieczek dla dzieci w nich
uczestniczących,



* pomoc i artykuły
sanitarne niezbędne w wyżej wymienionej formie wypoczynku,



* atrakcje
turystyczne wypełniające czas dzieci i młodzieży (min. 10 działań).



Termin
wykonania zamówienia: od 01.08. do 07.08.2008r.



 



2) Usługodawca
zobowiązany jest do powiadomienia grupy odbiorców usługi o istniejącym
projekcie w sposób dowolny. Posiada udokumentowaną przynależność do ZHP.
Ponadto powinien przedstawić w ofercie spodziewane rezultaty i sposoby
monitorowania ich osiągnięcia. Dodatkowym atutem będzie jak największa
innowacyjność oraz optymalna ekonomiczność środków finansowych przeznaczonych
na realizację projektu.



 



  1. UPRAWNIENI
    USŁUGODAWCY



Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie
w ramach niniejszej procedury są:



1. Organizacje pozarządowe (NGOs),



2. Organizacje kościelne,



3. Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne,
spółdzielnie socjalne,



4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu
gospodarczego, izby rolnicze,



5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,
stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.



Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełniać jeden
z poniższych warunków:



a) usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu
działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczy usług
świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów,



lub



b) usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi
usługodawcami.



 



6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ



1)



- doświadczenie w przeprowadzaniu tego
typu form wypoczynku,



- zgodność z warunkami realizacji i
zakresem zamawianej usługi,



- przedstawienie spójnego programu realizowania
zajęć w ramach metodyki harcerskiej,



- dysponowanie odpowiednią bazą lokalowa z zapleczem
kuchennym i toaletą min. 1, z wykluczeniem pola namiotowego i punktów mu podobnych,



- dysponowanie min.1 osobą z ukończonym kursem
kierowników placówek wypoczynkowych i czynnym funkcjonowaniem w ZHP oraz min.3
osobami z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika z uwzględnieniem min.2
letniego doświadczenia w pracy z młodzieżą w odniesieniu do całej kadry,



- pożądana znajomość i obycie z dziećmi z terenu Gminy
Bytoń.



 



Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych
kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:



* CV personelu
mającego realizować usługę,



* Zaświadczenie
odpowiedniej jednostki o czynnej działalności w ZHP,



* Zaświadczenie o
ukończeniu kursu kierowników placówek wypoczynkowych,



* Zaświadczenie o
ukończeniu kursu pierwszej pomocy,



* Oświadczenie o
posiadaniu wymaganego pomieszczenia i środka transportu.



 



2)



* Udokumentowana
przynależność do ZHP,



* Przedstawienie
programu obozu,



* Przedłożenie
umowy wstępnej z wykonawcami usług częściowych,



* Wstępne
przedstawienie kosztorysu w przeliczeniu na osobę.



 



7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT



 



SKŁADANIE OFERT



a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem
formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej
kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Bytoniu 88-231
Bytoń, w pokoju nr.6 w terminie do 17.06.2008r.,



b) Oferta winna być ważna co najmniej 30 dni od daty
określonej w pkt.a),



c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z
dopiskiem "Oferta na świadczenie usług: Realizacja górskiego obozu harcerskiego
dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Bytoń", ponadto na kopercie winny zostać
umieszczone dane adresowe Usługodawcy.



 



OCENA OFERT



  1. Ocena ofert i wybór
    najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:



a) Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych
określonych w pkt.6,



b) Wybór najkorzystniejszej oferty



Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i
podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę
zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowana
jakość usług, ich innowacyjność, trwałość oraz ekonomiczność i efektywność
działań zaproponowanych przez Usługodawcę,



c) Zastrzega się negocjacje szczegółów umowy z wybranymi
Usługodawcami.



  1. Ostateczna decyzja
    dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 3 tygodni od
    wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie
    internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja
    zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega
    procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzja
    Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią
    do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien
    dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranymi
    oferentami zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach
    załączonych do niniejszego ogłoszenia.



 



8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM



W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani
proszeni są o skontaktowanie się z p. Walasik Elizą, nr pokoju 6, tel.
0542851377, fax 0542851312, e-mail e.walasik@wp.pl.



 



 



9. ZAŁĄCZNIKI



Formularz ofert.



Wzór umowy.



Wzór sprawozdania.



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 




Autor : 
Zredagował(a) : 
Data wprowadzenia : 2008-05-27 14:20:09
Data ostatniej modyfikacji : 2009-04-23 11:21:50
Liczba wyświetleń : 3375

Redaktor  Data modyfikacji 
 23.04.2009 11:19pokaż tą wersję
 03.07.2008 09:00pokaż tą wersję
 27.05.2008 14:27pokaż tą wersję
 27.05.2008 14:26pokaż tą wersję
 27.05.2008 14:24pokaż tą wersję
 27.05.2008 14:20pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 11222423